24 augusti 2011
Ställ dig i kunderna och dina medarbetares "skor"!
Jag tycker "Undercover boss" är ett fantastiskt program!
- det finns en hel del att lära i hur vi behandlar våra medarbetare.
- det finns en hel del att lära i hur vi ta hand om våra kunder!
"Om du inte orkar vara trevlig - var tyst" - SIBAs regler hur de behandlar kunder - från ."Idebok om Service" av Fredrik Hären & Teo Härén Detta är verkligen bra och den väcker många tankar!
Mina tips i dag om denna bok ledde att den höjdes från 79 sek till 212 sek. Detta ber jag om ursäkt för - ni som inte hann handla!
I kväll går sista Undercover boss kl. 22.00 på SVT1
Etiketter:
Fredrik Hären,
Idebok om Kundservice,
Teo Hären,
Undercover boss
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar