Jag måste erkänna att jag av olika orsaker har varit otroligt irriterad på TeliaSonera - de sista veckorna! Men inte har jag bytt hittills pga

2) När det har strulat till sig så har TeliaSonera - varit ett företag som har lyssnat på mig som kund och kompenserat mig på ett sådant sätt så att jag har blivit nöjd - detta borde Bonniers ägda Adlibris lära sig något av. Jag har i dag - mobiltinternet, mobil och fasttelefoni - dvs har min totala telefoni hos TeliaSonera. En gång i tiden så hade TeliaSonera något som heter "Telia-fördel" - men det var för bra och stoppades som att det skulle vara konkurrensbegränsande - hur nu kundvård kan vara det?
3) Jag är aktieägare i TeliaSonera och har velat utveckla TeliaSonera med dialog - nu har det varit tre fall som gör att jag tycker att verksamheten måste skärpas upp en del.
I dag är det TeliaSoneras bolagsstämma - och jag ska upp i talarstolen! För jag vill vara en aktiv aktieägare och jag vill att de ska gå bra för TeliaSonera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar