

Ända sedan jag köpte min Samsung 8 så har jag haft lite strul - inte mega strul - utan något som jag har känt mig tvingad att ta tag i.
Jag hade problem med min dataanvändning.
2017 dec 19.51 GB
2018 jan 119 GB
2018 feb 58.42 GB
2018 mars 5.38 GB (6/3)

Så var har jag fixat under 2 dagar:
* Jag har äntligen kommit överens med Telia om att få ersättning för 200 GB som har "sprutat" ur min Samsung 8. Tack Lulu - var överraskad när du fixade det måste jag erkänna!


* I går var jag tvungen att uppdatera mina minneskort från 32GB till 64GB (detta var mitt eget ansvar - varför jag betalade 299 sek).
Det handlar om att man inte får ge sig - för då blir det väldigt mycket dyrare! Telia butikerna, Telia Kundservice och Samsungs service center i Kista - har försökt att bolla mig mellan varandra! Tycker att det ärlige tragiskt att handläggarna inte för anteckningar i systemet. Då kommer jag som kund i kläm!

DEN 10 APRIL HAR TELIA BOLAGSSTÄMMA FRÅGAN ÄR OM JAG SKA TA MIG TID ATT ÅKA DIT!
Här ska ni få 3 anledningar att besöka TELIAs bolagsstämma:
1) Det är en rättighet som du som aktieägare har. (Du får kaffe och kaka)

3) Hur behandlar Telia sina trogna kunder?
+ Varför är det så svårt att göra rätt?
VI FÅR SE HUR JAG GÖR MED BOLAGSSTÄMMAN!
Visst har jag tänkt tanken på att byta teleoperatör, men så har jag tänkt på Gillis och Moa som hjälpt mig så mycket - och bestämt mig för att vara klar. Teleoperatör, bank, tandläkare, frisör är något jag helst inte byter!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar