Hoppas att ni har haft en riktigt trevlig Valborg! Vi var ute i Tyresö och grillade och roade oss kungligt!
När vi nu skulle hem och kommer till Gullmarsplan - då ska vi ta linje 19. Vi står där vi ca kl 01.00 och buss 19 ska vara där nu! Helt plötsligt så ändras skylten och det står 20 minuter till nästa - ett suck får mellan oss resenärer - inga trafikinformatörer, inga meddelanden ingen buss! Den kommer efter 20 minuter och då har vi stått där och frusit hela tiden!
När vi kommer till Sågverksvägen bestämmer vi oss för att ta buss 19S tillsammans med andra resenärer! Inga meddelanden och ingen rök av någon buss! Det går helt enkelt inte att lita på SL - efter 40 dagar av ett "rent helvete".
Vi får betala 790 sek för en tjänst som har en kvalitet så att man kan verkligen fundera på om den är värt det!
- Har GO EXCELLENT och SL något kvalitetssystem? Det känns som man lämnar information till ett "svart hål". Det blir inte bättre! Vi börja tröttna - men vilka val har vi?
- Vi har ingen RESEGARANTI - fått betala 6 taxiresor under dessa 40 dagar.
- Ersättningsbussarna går lite som de vill och ersätter absolut inte linje 19.
- När man ringer till SL kundservice får man verkligen känslan att de skiter i oss som resenärer - och att åtterkoppling kan man glömma. Ta tillbaka er kundservice SL - den heter ju SL Kundservice och på det sätt den sköts nu gör en mörkrädd! Hur utförs egentligen era kund/resenär undersökningar kan man ställa sig frågande till! Känner att mina samtal till SL kundservice har noll effekt!
-
Vad ska man säga?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar