17 september 2012

God service betyder så mycket!


... det är det som får mig att komma tillbaka!

När och var fick du utmärkt service senast?

Jag tror att många skulle kunna bli så mycket lönsammare genom att de gav bättre service till sina kunder!

Jag kan rekommendera följande böcker för nöjdare kunder:
1) "Ge kunderna en positiv chock - Kundservice i världsklass" av PG Wettsjö


2) "GULDLÄGE - så lyckas du som butikssäljare" av Annika R Malmberg Hamilton


3) "Det goda värdskapet" av Jan Gunnarsson och Olle Blohm

4) "33 TIPS: Service" av Kenth Åkerman

5) "430 Tankar om värdskap" av Jan Gunnarsson

x) "Why we buy - Shopping som vetenskap"
av Paco Underhill

xx) "Networking - Your Professional Survival Guide"
av Filipe Carrera

Det är du som kan göra skillnaden!

1 kommentar:

  1. NI med er kompetens har säkert något att tillägga om SERVICE!
    @PG Wettsjö , @Annika R Mellberg Hamilton , @Jan Gunnarsson, @Olle Blohm , @Kenth Åkerman, @Paco Underhill, Philips Carrera

    SvaraRadera