15 januari 2011

Hjälp oss att bli bättre!


Hur ofta får du denna fråga från företag du är kund hos? När tog du hjälp av dina kunder för att utveckla er verksamhet?

Vid besöket på IKEA i går uppmanades kunderna -"Hjälp oss att bli bättre!"
"Dina åsikter och erfarenheter är viktiga för oss. Tala om vad du tycker, så att vi kan bli ett ännu bättre IKEA!" När vi sedan kom till kassorna så fanns terminaler för att skicka förslag till IKEA. Det ska verkligen bli intressant med att se hur de ger feed back på mitt förslag och hur lång tid det tar!

Hur skulle du och din verksamhet kunna utvecklas mer genom att lyssna på era kunder, elever, patienter?

Det är många saker kunden har bättre förmåga att lägga märke till tex kundbemötande, telefontider, är det lätt och smidigt att göra affärer med er? Frågar du så ökar dina möjligheter att få ett svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar