16 juli 2018

De som verklige betyder något!

Har lyssnat på Marko ”Markoolio” Lehtosalo. Jag slås av hur många intressanta berättelser som jag har fått genom att lyssna på dessa sommarpratare. I Markoolios prat så griper han verkliga tal i mig och få mig att tänka efter, och förstå henne bättre.

Hur blir vi egentligen det som vi blir? 

För mig finns det många personer som har betytt väldigt mycket! De jag främst tänker på är min Morfar och Mormor, mamma och pappa och mina bröder!

Hur blev det som det blev? Det berodde på att jag alltid känt ett stöd från familjen.

Jag har blivit och utvecklas till en ganska klok smålänning i mina bästa år, som tycker om att tala och lyssna på människor.

Det har inte varit ett rakt språk men det har varit utvecklande och lärorikt.  

Vad är din historia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar