16 november 2021

The Book!

 


När jag är ute och reser så har jag alltid en bok med mig. Ofta är det så att jag minns vad jag läst när jag var på en viss plats eller kommer på vad jag läste när jag snedast var där - när jag kommer tillbaka till en plats.


Att använda olika typer av hjälpmedel, som iPAD, smartphone mm.


Att få möjligheten att ställa frågor och träffa nya människor.


Livslångt lärande - är av största vikt! Lekis, lågstadiet,  mellanstadiet, högstadie, gymnasiet, högstadiet och universitet - när får vi grepp om vikten av lärandet.


Idag ska jag besöka bokreleasen av KG Hammars LillA Fredsboken


Vi behöver testa gränserna för att utvecklas.


Ett besök på Tekniska museet - är verkligen inspirerande. Öppettider mellan 10:00 - 22:00.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar