7 februari 2011

I bland blir jag mycket förundrad!

I dag ringde jag VKG Energy Services, eftersom jag hade blivit lovad att bli kontaktad av dem förra tisdagen! Men jag fick ringa dem.

Min mor och far köpte en luftvärmepump av dem sommaren 2007 för att få ner sina energikostnader. När den inte fungerade och inte gav något resultat på energiförbrukningen så kontaktade min far dem - han följde deras instruktíoner. Trots detta skedde inget med energiförbrukningen. Han ringer igen och skickade de uppgifter de frågade. De lovar att komma tillbaka. Men inget händer! De är otroligt svåra att få tag på.

Jag har försökt hjälpa mina föräldrar med att få kontakt med dem! Men de är alltid samma visa - de lovar att komma tillbaka och inget händer!

Nu säger de att de tycker att jag ska gå till Allmänna Reklamationsnämnden! Det har jag aldrig gjort - är det någon som har erfarenhet av det? Jag är mycket förundrad att ett förtag kan bete sig på detta sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar