11 april 2014

I dag har jag en dag med lite funderingar!


Det slog mig att jag är riktigt duktig på att se människor och att inleda spontana samtal. Det var så jag kom i kontakt med Ingvar Kamprads gamla lumparkompis från Högsby. Det var så jag började tala med två damer som arbetar på behandlingshem. Det är så det börjar - med en fråga. Sedan gäller det att identifiera vad den andra personen är intresserad av och sedan bara fråga, fråga fråga ... Det är verkligen en av mina styrkor.

En annan är att jag läser och suger till mig information när jag är intresserad av något. Jag tycker det är kul att läsa och en del fastnar väl? Med en och en halv timmars resa enkel till jobbet så blir det en del resande och läsande!

Får jag ett problem/utmaning framlagt för mig - så gör jag mitt yttersta för att komma fram till en lösning. Jag ger mig inte, även om det innebär att använda kunniga kontakter för att komma fram till ett resultat. Jag hjälper gärna till!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar