26 april 2021

I fredags, 23 april, var Världsbokdagen!

 Denna dag firar jag varje dag! Några böcker jag rekommenderar för dig:

* "App, App, App - Handbok för dig med barn som älskar sociala medier", A Magister Nordström production (2021) av Rickard Nordström och Hanna Welin

* "Hjärnstark - junior: Smartare, Gladare, Starkare" (2020) av Anders Hansen och Mats Wänblad

* "Stormy Daniels - Med öppna kort. Kvinnan som utmanade Donald Trump" (2018) av Stormy Daniels och Kevin Carr O´Leary

* "Överlevare - Att bli hel efter en trasig barndom" (2020) av Elaine Eksvärd

* "Mina första 94 år - Tankar kring livet - från söndagsklänning till Facebook" (2020) av Herdis Molinder

Att vända på bladen och få ta del av en annan människas berättelse eller kunskap kan ta ett starkt grepp om mig och inte släppa taget innan den sista sidan eller jag hamnar i drömmarnas land.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar