8 mars 2012

Visst behöver vi inspireras!

I går lovade jag att ta och "gnälla lite" på Adlibris och några näringslivsföreträdare, som jag inte fattar hur de tänker?- för att de är värda det!

MEN - i går var jag på "Inspirationskväll för Lärare"Tekniska Museet. Jag är på rätt mycket arrangemang - och det här var nog något att det bästa och mest matnyttiga jag har varit på mycket länge!

Vill tacka Tekniska Museets Pedagoger, servicepersonal och chefer - för en trevlig kväll!

Tre argument/anledningar att ta buss 76 ut till Tekniska museet:
- Nördcafé - människor som har djup kunskap och brinner inom ett område är spännande!
- Utställningen "Kvinnors uppfinningar"
- Utställningen "100 innovationer"

Det är bara helt fantastiskt vilken verksamhet Tekniska museet har idag! ... och vilka grannar
- Etnografiska med utställningen om Afganistan!
- Sjöhistoriska som för det "mesta har flyt".
- Polismuseet & Riksidrottsmuseet - där jag ännu inte har varit!

NÄR ÅKER VI TILL MUSEIPARKEN MED BUSS 76?


Var för bestämmer vi inte idag att vi ska besöka Tekniska museet den kl 18-20. Jag kommer att vara där kommer du?

14/3: Kvinnliga uppfinnare, ta tag i din idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar