30 mars 2012

Över 10.000 tittar :) och veckan som gick - sprang sin kos!

Veckan började jag med att besöka en
av våra/Kuusakoski Recyclings
 terminaler i Karlshamn.
- måndag 26/3-
På kvällen - så träffas vi på ett arrangemang
om sociala medier och svenska IT innovationer
52 Enterprise mfl tisdag 27/3
Karlshamns terminalen är en
fantastisk anläggning
med fantastiska medarbetare
och jag bjöds av ett fantastiskt väder.
När vi åt lunch på Carlshamns GK så träffade
jag min gamla vän - Martin, som i dag är
VD på ett företag som tillverkar kylanläggningar.
Detta kanske är att överdriva lite -
men mitt engagemang ökar när det blir
lite motvind - så har det alltid varit!
- Tisdag 27/3-




onsdags kvällen 28/3, är det
Nörd café på Tekniska Museet och
som vanligt på onsdagar fritt inträde
mellan 17.00-20.00 - denna kväll var det
om Bokutgivning i många intressanta format.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar