19 februari 2018

ALLT KAN BLI DITT! (ingen spelreklam utan mer av samhällsinformation - lite skoj och mycket viktigt!

Vill VI ha ett KALLT, kusligt och kyligt samhälle eller vill vi ha ett VARMT, Vinnande (där möjligheterna finns - för alla) och Välkomnande?! Jag vet att jag inte vill bo på gatan och jag vet att ingen annan heller vill det!
Jag vet hur jag vill ha mitt Stockholm!

De finns mitt ibland oss - på gården, i tunnelbanan, på restaurangen i och utanför affären SÅ ... vad gör DU? Ett leende eller några vänliga ord kan betyda så mycket när du inte har några pengar eller när di har ALLA pengar och makt dia har bett om. Alla lika - alla olika - och vändningen GÖR VI TILLSAMMANS!

Min, Din eller VÅR bostad! Mitt hem är "min borg"!...MEN du är välkommen vem du än är ... så länge du är SNÄLL!

IKEAs Heminredning 2+18 - ge och få 
inspiration! IKEA är ett inspirations palats! Varför inte ta dig en tur! Det gäller att ha tur! Du kanske träffar någon trevlig möbel eller människa och få god mat i magen - lite kan du ta med dig hem om du köper i butiken. På IKEA Barkarby har de en av IKEAs största IKEA butiker i världen! här sparar du Klöver för dig och din familj!

Våra parker! Finns det något vackrare än att ta en filt och gå ut i parken och läsa en bra bok! Har vi tur så träffar vi våra grannar. Jag har alltid känt grannarna mittemot. Nu känner jag grannarna under mig. Två våningar ner fick de ett inbrott - av någon dum person - men vi lärde känna varandra. Blir inte det område du bor i lite säkrare när du vet vilka som bor där? och ni talar med varandra?

Vi gör det TILLSAMMANS även om allt inte ser lätt ut så FIXAR vi det TILLSAMMANS! Tror vi att vi kan klara av miljöutmaningar med tekniska framsteg - ska vi väl klara av utom´maningar med migration och invandring med mänskliga framsteg som vi har utvecklat i småländska byar i generationer. Många släktingar fick chansen i Amerika och nu ger vi andra skydd och möjligheter HÄR! Mitt ibland oss! För NI är VÅRA gäster!

Någon som jag har mycket förtroende för sa - Vi i Centerpartiet är LITE SNÄLLARE!

//Vill du stödja min personvalskampanj Swisha valfritt belopp till 0706446224//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar