10 december 2021

A nerver ending story.



I går åkte jag in till stan för att besöka Telia Company och Samsung Experience butiken. Och det blev en upplevelse.


I söndags kom Samsung och jag till 12.1% - sedan tog det stopp. Under veckan har jag försökt att nå dessa företag via mobil, men missat för att min rast är endast 30 minuter effektiv tid. Långa telefontider eller att ingen svarar i butikerna.


I går kommer jag till butiken vid 17:00 och vi var tvungna att avsluta vid kl. 19:00. När kan du komma tillbaka - blev frågan? Kan du komma i helgen? Jo, på söndag! När öppnar ni? Kl.12:00. Jag kommer att vara där när dörrarna öppnas.


Nu har jag fått klara mig utan mitt telefonregister i snart en vecka - dessa fördes inte över trots att jag vid det första besöket betonade vikten av att få med telefonnummerna och i går gav jag tipset om att lägga över dessa till SIM-kortet. Detta hände aldrig!

Detta har inneburit att jag inte får hjälp med att veta vem som ringer mig av mina kontakter eller om det är någon okänd. Det var länge sedan jag talade med så många telefonförsäljare, som denna vecka. De har velat hjälpa mig med el, bredband och tidningsprenumeration, och det är jag som ringt upp dem för att jag aldrig tar telefonen framför eleverna. Den är ställd på ljudlös och jag tar inte upp den. MEN jag ringer alltid upp när jag slutat om numret är synligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar