12 april 2022

Det händer att saker utveckla sig åt ett håll - jag inte räknat med!


I dag tog jag mig till Djurgården och steg av bussen vid Dramaten för att gå till Tekniska museet. En av de platser som jag gillar allra mest här i Stockholm.

Eftersom vädret har varit fantastiskt så tog denna promenad några timmar för att jag - för att jag använde bänkarna att sitta på och läsa och lyssna på radio och poddradio.


Den 23 april - det är en lördag - så kommer Kulturnatten 2022 gå av stapeln. En händelse som jag själv inte skulle vilja missa, varför jag tipsar er om det också.


Hade skrivit ett längre inlägg, men pga att jag markerade allt och sedan lyckades skriva ”t” - så försvann det i all evighet amen! Eller försvann och försvann - det finns ju i mitt huvud, men jag har inte nu tid att skriva in de igen och leta upp bilder. Men något lärde jag mig av det hela.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar