12 juli 2011

Almedalen 2011, Klimat/miljö, Vård & omsorg och Näringsliv!

När man ska åka ut och resa s¨händer det ju ofta att man måste gå igenom en säkerheltkontroll! Denna var redan vid Älvsjöstation.

Nu är jag hemma och utsövd efter detta årets Almedalen och ska berätta min historia om detta arrangemang!
Det kommer att ske efter kapitlen förberedelser 1/7-2/7, genomförande i kapitel 3/7, 4/7, 5/7, 6/7, 7/7, 8/7, 9/7, 10/7 och efterarbete i 11/7-14/7. Detta kommer att innebära minst 10 bloggar om Almedalen 2011!


Naturligtvis skulle Björn-väskan med 1-1-8-1 statistiken med på turen till Almedalen!




Jag har varit på Gotland en handfull gånger och gillar verkligen denna plats och människorna.


Behovet av att ha en förgreningsdosa har varit stor under denna resa och utan H12 och Almega hade det aldrig blivit över 1800 kort!

För mig är Almedalen en "rockfestival" fast i politik och samhälle! Under dessa dagar så träffade jag och talade med många gamla bekantskaper, men hade också möjlighet att knyta nya kontakter (fler än 190 visitkort och och ett 30-talarrangemang).
Här börjar min berättelse om Almedalen 2011.
Det finns ett antal inspelningar på nätet av mycket bra arrangemang, som
- Miljöaktuells seminarier (Kom aldrig in pga felstavat SMS, Länstyrelsen var tuff, vilket Affärsvärldens mingel fick erfara)

Jag kan lova en annorlunda, inspirerande och lärorik läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar