5 juni 2014

Är du Tu(r)f(f) :)

Du kan finna dina mål över
hela Stockholm - Sverige -
Världen!


Jag har hört det där med "Turf" ett antal gånger, men det där med spel har inte varit så mycket för mig !

Fram till nu - I måndags så laddade jag ner Turf-appen - som jag hade en känsla att det skulle passa mig som handen i hansken!


Men så där efter nästan 3 dagar efter att jag har laddat ner appen så har jag tagit - 12 zoner! 
1) Ett fantastiskt tävlingsmoment!
2) Lite strategi.
3) Du når olika nivåer.


4) Har tagit mer än 12.000 steg under onsdagen! Får en känsla av att detta helt klart kommer att få mig att röra mig mer!
5) Bättre än 5:2-metoden för mig :)

För mig är du tuff med Turf :)

"Han tar över stan" från Metro! Nils-Petter arbetar med mig på IKEA och är en inbiten Turfare.

Kolla om detta inte kan vara något för dig ?
Här finns en Turf-zon att inta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar