10 juni 2012

Vad jag och du kan lära av en 5-åring!

Min brorsdotter är en riktig stjärna på att få folk, som hon inte känner att hälsa. "Det kan vara bra när man skaffa kompisar", var hennes svar när jag frågade.
 
Att åka "sparkhjuling" är en riktig favorit!
- DET FINNS MÅNGA SÄTT ATT GÖRA RÄTT!
Att testa golf för första gången var riktigt
roligt - och det var svårt att slita henne från
detta. Hon fick också en golfboll av damen
som gav henne en snabblektion.
- VAR INTE RÄDD ATT FRÅGA OM LOV!
"Jag har väldigt svårt att lämna hästar"! -
FUNDERA på vilka PASSIONER du har!
Åka linbana har nu blivit en favorit efter att
nu har prövat. - VÅGA TESTA!
När vi diskuterade hur man kan få veckopengen att räcka längre - så gav jag henne några tips om att göra en affär som hennes pappa och sälja hallonsaft, och att panta burkar. Detta började hon att praktisera direkt och visade stolt upp en kasse med burkar då hon kom hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar