27 juli 2012

En fantastisk dag, med fantastiska människor i ett fantastiskt väder!

Det är så härligt att få saker och ting gjorda - denna vecka har varit fantastisk - började med att två goda vänner följde med ner till Växjö och fick möjligheten att låna mina föräldras stuga. Mina föräldrar visar verkligen var jag har fått mina positiva egenskaper omtanke, kreativitet och pratsamhet i från.

Sedan har jag och farsan varit ute och gjort saker som måste göras som att klippa gräset, fixa båten - och bara sitta och diskutera.

Jag fick möjligheten att träffa två kusiner och en farbror.







I tisdags så skulle jag ner och fika på stan - föreslog Broqvist konditori - egentligen av gammal vana och tradition - men övertygades av Sofia att vi skulle Gusto i stället! Det var ett utmärkt val - Satt där och tittade på bilder från Malaysia, Borneo mm. Hade diskussioner om företagande och åldringsvården. Träffade Alexandra, som flyttat ner till Växjö igen från Stockholm. Ganska ofta är det bra att ta intryck av andras förslag - det är då jag lär mig som mest.




Var är ett "vägguttag" när man behöver det som bäst? I bland går design före användbarhet.

Kommer att sitta på Gusto´s i dag - kom dit vet ja!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar