10 juli 2012

Vi få allt hjälpas åt - att bli lite bättre!

"Utan snus i två dagar..." det hade varit ett öde det. Nu när jag kom hem från Almedalen i går vid 04.00 - hade visst somnat på övre däck - så att en från besättningen väckte mig - sedan var det att springa till - Flygbussarna för att ta mig till Gullmansplan. När jag kommer dit så har jag bara kontanter och Pressbyrå 1 och 2 har stängt - men damen i kuren säger att Seven/Eleven har månadsmärken - MEN så var de inte när jag väl kom dit - DE har aldrig haft kort!!! Varför se inte Retain gruppen, MTR och SL till att det funkar?



Det finns mycket vatten i Småland just nu - finns faktiskt mer vatten än de behöver!

Jag funderar på att ta mig ut i Stockholm för att studera hur vi här ska bli bättre på att ta hand och serva de turister som kommer till Stockholm - får att deras vistelse ska bli riktigt bra här!

Även här så inspirerade mig MTR/SL - En engelsk dam i medelåldern skulle ta sig in till T-centralen för att ta sig hem. Hon försöker att lösa biljett med sitt kort - men hon kunde inte. Hon hade inte de 44 sek för att själv lösa biljetten och ingen hjälpte henne! Hon började bli lite stressad så - jag köpte biljetten åt henne! Jag behöver inte säga att hon var tacksam!

Vi får allt se var det sluta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar