25 mars 2011

On-line referat av matchen Södertälje SK - Växjö Lakers - NU i Scania rinken!!!

SL var inte med mig - så jag är lite sen!
Mmm...en snart kommer jag göra min debut som "sportjournalist" :)))
---/////-----/-/////////----//////:::----////////-------////////--/
Med andra ord 0-0 i halvlek!
Växjö först ut på isen och jag är på plats - det börjar bra!
!!!!!!!!!!!!!! Blir helt kall! Märker att jag hållt på fel lag - Södertälje i 10 minuter! (kom på det när en i Växjö blev utvisad. - men vi klarade det! Nu är vi fulltaliga igen på rink och läktare :)
-------///////---------///:/----------
Tog en tur till WC en färg på toa gjorde besöket kort!
Lite tragiskt att alla korvkiosker är utlejda - är alltid trevligt när man kan bidra till junior verksamheten - men 35 för en läsk och korv eller en hamburgare för 70 SEK då blir det ingen affär! !!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar