26 mars 2011

Tack för kaffet ...!

Morgon börjar med att busschaufören på buss 19 önskar oss en god skol eller arbetsdag. Kändes bra!

Lite stressad när jag ska ner till Södertöje och se hockey! Lotta och Kaj hjälper mig att komma fram!

Väl framme letar jag efter en uttagsautomat och det fanns ingen. Inte heller de som säljer biljetter kan hjälpa mig - att ta ut pengar när jag köper biljetten. Då händer det ! Två smågrabbar smyger upp vid min sida och frågar om jag ska köpa biljett! (har blivit periodpausen) Jepp det ska jag! - Du vet att du inte behöver betala nu! - Nix det visste jag inte ? En av grabbarna tog fram en biljett och gav den till mig! Jag frågade vad han ville ha, men han sa att jag fick den ! Det visade sig att när jag tittade på biljetten var det sittplats vid Växjö Lakers klacken och 260 SEK!

Tackar er alla fyra :) :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar