12 april 2011

Är det regel eller undantag?

Har funderat mycket kring denna fråga som gör mig illa berörd om det skulle ligga någon sanning i den! ... Tyvärr så gör det nog det? Hörde i dag en politiker uttala sig om att de hade upptäckts fall där den undertecknande läkarens utlåtande inte hade stämt - som ett försvar till de rådande förhållandena med sjukförsäkringar! Jag personligen tycker att det är skamligt hur dessa svaga och sjuka människor har behandlats - många av dem finns inte längre med oss! Att vara ensam på botten kan inte vara toppen!

Det ovanstående gör gör mig bekymrad, oroad och ledsen! Med nära anhöriga som har bidragit till systemet i över 40 år och nu ss
sviks! Jag vill även i framtiden kunna rösta på Alliansen! Tänk på det att bara för att ni fick min röst - så kan ni inte " gömma" er bakom mig i alla frågor ni beslutar i - då hade vi haft direkt demokrati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar