12 april 2011

Dagens boktips!

Testa en ny tjänst för mina läsare - som jag hoppas ska inspirera er till att läsa mer!

I vilken omfattning och hur ofta dessa tips kommer - bestämmer du genom att ge uttryck för vad du tycker och vilka önskemål du har - så ska jag försöka att leva upp till detta efter bästa förmåga!

"Dagens" boktips är -"The Leaderships workbook" av Kai Roer. Boken är uppbyggd på ett sådant sätt att det starta i ditt eget inre ledarskap- hur du mår och tar hand om dig själv. För att gå över i hur du kan eller leder andra. För att anslutas i organisatoriskt ledarskap!

Det fina i "kråksången" är att ingen bok kommer att vara den andre lik för att om du gör som herr Roer skriver så kommer du att bidra med din erfarenhet, dina färdighet, din kunskap, dina id'eer, dina tankar och funderingar!

Jag efterlyser min första bok som jag har förlorat på KTH, Handels eller på SL! Kontakta mig på 0706446224 så bjuder jag på en fika och vi byter en timme av varandras tid!

Vilken bok tycker du är värd att lyfta fram och tipsa om? Alla förslag beaktas - många av dem kommer att läsas!

Jag önskar er alla en underbar och strålande dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar