27 april 2011

En fantastisk dag , i dag talala-la!

Min gode granne hade varit ute och svirat och i natt vid 03.45 vaknade jag upp av ett ryck! 70-talsdisco väckte mig . Tror att jag föredrar detta om man jämför med finsk tango - känner inte att jag fick några men!

Blir lite trött på mig själv när jag ska bevaka ett av årets bästa arrangemang och var klar kl 06.30 så åker jag inte hemifrån förrän 08.00. Då vet jag att Hotell Grand kommer att vara belägrat av Putins folk. Jag vet att den bästa mingel tiden är just den när man kommer bland de första! Jag kommer 08.52, men det är inte tillräckligt bra! Jag lever för mycket i nuet! Nu till Playing For Change konferensen, som jag bloggar ifrån! Återvinningsindustrieena en del av lösningen!
" Du vinner, Miljön vinner, VI återvinner!

Följ min dag här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar