3 april 2012

En sak som har varit ett stort problem för mig men ett väldigt litet problem för världen!


Jag måste erkänna att jag av olika orsaker har varit otroligt irriterad på TeliaSonera - de sista veckorna! Men inte har jag bytt hittills pga
1)   TeliaSonera har marknadens bästa kundservice!
2)   När det har strulat till sig så har TeliaSonera - varit ett företag som har lyssnat på mig som kund och kompenserat mig på ett sådant sätt så att jag har blivit nöjd - detta borde Bonniers ägda Adlibris lära sig något av. Jag har i dag - mobiltinternet, mobil och fasttelefoni - dvs har min totala telefoni hos TeliaSonera. En gång i tiden så hade TeliaSonera något som heter "Telia-fördel" - men det var för bra och stoppades som att det skulle vara konkurrensbegränsande - hur nu kundvård kan vara det?
3)   Jag är aktieägare i TeliaSonera och har velat utveckla TeliaSonera med dialog - nu har det varit tre fall som gör att jag tycker att verksamheten måste skärpas upp en del.

I dag är det TeliaSoneras bolagsstämma - och jag ska upp i talarstolen! För jag vill vara en aktiv aktieägare och jag vill att de ska gå bra för TeliaSonera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar