3 maj 2012

En hyllning till Cafe 60

Jag har varit kund hos Cafe 60 i ett antal år och alltid upplevt ett trevligt bemötande och otroligt bra service! Cafe 60 är ett trevligt ställe som är totalt kundtillvänt! De lyssnar på oss kunder och ständigt bli bättre! Jag ska ta upp tre enkla som de gör till en konst! Cafe 60 skulle kunna starta en Cafe skola! 1) Öppettiderna: mån-tors 07.00-00.00, fre 07.00-02.00 lör 09.00-02.00 sön 09.00-00-00 2)"det lilla extra" a) hos Cafe 60 får du som Stammis - en gratis juice b) de har IPhone laddare att låna ut c) här finns dagens tidningar Både morgon- och kvällstidningar - jag har möjlighet att läsa DN, SVD, DI, Upsala Nya Tidning och Financial Times! Då är det bara Smålandsposten som jag saknar - få se om jag kan fixa det? 3) Expansion a) de har ökat från 100 platser till 150 platser och på sommaren är det över 200 platser och känns fortfarande mysigt! b) I dag öppnar de Restaurang Cafe 60 i lokalen jämte. Typ av mat och antal platser återkommer jag till! En sak vet jag - det kommer att bli En bra restaurang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar