6 maj 2012

NI ÄR BÄST!!!

Personerna på bilden är delar av juryn
som var med och valde ut vinnarna!

I fredags så lyfte JCI Sweden (Junior Chamber International) fram 8 unga ledare som är förebilder och hjältar!

JCI TOYP (Ten Outstanding Young Persons) att synligöra unga ledare och entreprenörer: lokalt, nationellt och internationellt - är en av JCIs mål. Hoppas verkligen att fler kommer att göra detta i framtiden.





SKANSKA är ett företag jag skulle kunna tänka mig att arbeta för! När det se ut så här på en byggarbetsplats. Här visar man med all tydlighet att arbetsmiljöfrågor och miljöfrågor är viktiga inom företaget! Läs SKANSKAs Lilla Gröna!

Dessa bilder är tagna på Sveavägen (Skandias gamla HK)

Jag vill börja arbeta för er SKANSKA!

Jag är imponerad av IKEAs arbete med hållbarhet! IKEA är verkligen ett
företag som försöker! ... Med IWAY (Code of Conduct) och boken "Arbetet som aldrig tar slut"!
IKEA är ett företag jag vill arbeta för!

JCI, SKANSKA och IKEA - ni ÄR BÄST!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar