17 maj 2011

Det gäller att ha koll på läget!




Ibland är det så gott att jag glömmer att ta mitt obligatoriska"matkort"! " Tre kockar" är den kanon restaurang vi har på jobbet!



Koll på läget!

Detta är en av de vanligaste och mest användbara väskor, som finns! Naturligt vis använder många den för att bära hem sina varor från IKEA - men jag har också sett den användas för mindre flyttar, på stranden och som en vanlig väska!
Sist jag var i matvarubutiken så saknade jag den när mina kassar var fullt packade! Jag har aldrig haft någon som har gått sönder! Detta material borde gå att använda till mer saker!
På bilden kan du faktiskt se 2 Ikea-väskor!

1 kommentar:

  1. Jag använder den ibland för att väga gäddor, så att de ska ta så lite skada som möjligt innan de får simma tillbaka, sedan fungerar Ikea påsen utmärkt som drivankare, bra förvaring när man är ute i båten, har man två kan man trä över den andra om det skulle börja regna, då skyddas grejerna, till viss del.

    SvaraRadera