1 maj 2011

Första maj 2011 en stor och viktig dag!

- Ta bladet från munnen! En viktig uppmaning från Morgan Alling som jag skall följa idag och alla andra dagar!


Det var stort att följa gamle Påvens salig förklaring! Intressant att detta direktsänds. Syster Tubioana var en viktig vän till nu salige Påven Johaness Paulus den II - en viktig förebild för oss alla.

I dag går ett antal första maj tåg genom Sverige! Detta tycker jag är en viktig dag för att få veta vad andra tycker och också har uttryck för mina egna tanka (vilket jag i och för sig delger de som orka lyssna varje dag! Jag har arbetarrörelsen att tacka för många möjligheter! De har varit så effektiva och framgångsrika att jag röstat på Alliansen!


- Ta bladet från munnen! En viktig uppmaning från Morgan Alling som jag skall följa idag och alla andra dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar