31 maj 2011

En speciell dag från morgon till slut!


Var på Hotel Kung Carl i kväll på AW med Junior Chamber International.
Tre bra saker som hände på jobbet:
+ Höll en mycket bra telefon/web utbildning, som trots fortsatt lite strul jag är väldigt nöjd med!
+ Fick uppdraget att ta fram en rutin och att hålla en del utbildningar i systemet!
+ Hjälper en kolega överraska sin dotter, som kommer få en signerad bok av en av hennes förebilder!
På Kung Carl fick jag efter lite pep-talk en av de bästa äggmackor som jag har ätit!










Fiskmåsarna på taket, har nu fått en mini-me ! Ni ser den lilla/lille mellan bo och kub!

Nu har det blåst åt ett annat håll. Det var skyddsombudet i mig som tog bilden! Är det fixat- nu när jag går förbi?



I stället för att åka med SL så åktew jag med Toy-stories!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar