26 maj 2011

Ingen dag är som MIN födelsedag - varför är inte denna helgdag?



MTR har tagit efter den tunga kinesiska taktiken och har nu börjat med megafon! Har inte ännu sett dem i aktion, men det får ni höra mer om :)



Mitt drömhus! Inte verklighet ännu! - Om ingen köpte det i går och har glömt att lämna över födelsedagspresenten!

Ett litet kurdiskt hak! Kryddstarkt så att man fick ont där bak! (Skrevs för att servicenivån trots få gäster inte var den bästa) De gäster som var där var dock av topp-klass (smarta, roliga och trevliga - de skulle ni ha träffat)
Här ser ni varför det är viktigt att bildtexten kommer rätt, men det hade å andra sidan inte blivigt lika roligt!









- "Skär upp till du skäms!" - var min kommentar när vi tog en kaffe på maten! Fick nog dubbelt så stor bit som polarna, som inte skojade med servitören :)
(Väljer ej att skriva ut namnet - men kommer du till Östermalm - det tar otroligt lång tid trots att det står 3 personer bakom disken - då har du kommit dit - hälsa från mig så får du betala min bit :)












Keolis och SL har inte alltid samma humor som mig! - Jag förstår den inte alltid!
I går fick alla lämna buss 19 - sedan fick vi gå på igen! Fattar inte än varför? Fattar ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar