29 maj 2011

En lördag i Växjö!


Några dagars ledighet i min uppväxt stad - Växjö! En fika på Millans Home and Coffee var ett trevligt inslag, som kommer att resultera i ett arrangemang i slutet av sepetember - "1000 år av marknadsföringserfarenhet".









Mitt på Storgatan så visa budosporter upp sig på ett organiserat vis.

Det var ju lördag i går - med traditionell torghandel. I bakgrunden syns residenset där vår duktiga Landshövding Kristina Alsén har sin bostad och ta emot besökare.

Jag passade på att handla några skjortor och byxor på Adenmarks Kläder vid Stortorget!


När jag är i stan så är det alltid Circus eller Tivoli - och denna helg var inget undantag!


Varje gång jag kommer hem så påminns jag alltid av denna - skam för värmepumpar, som min far investerade i - vi har ännu inte lyckats få installatörsföretaget ta sitt ansvar och se till att den fungerar!

Men vi ger oss ALDRIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar