13 maj 2011

En föreläsning som fick mig att fundera en hel del!


I går så besökte jag Think Big Lecture och fick möjligheten att se Annika R Malmbergs föreläsning! En otroligt inspirerande och intressant sådan!

Jag fick en hel del att fundera på - "jag inser att jag oftare ska plantera frön och backa ut i stället för att ta fighten!" har testat det på SL, MSB och Telia i dag - har funkat! Mitt i doga arbete har givit resultat och jag log hela vägen till bussen idag!

Varför inte ta och läsa Annikas bok "Ta skit! och gör det till guld!" eller

JA! 2010 där Annika har skrivit ett kapitel.


Jag har funderat en hel del av vad som Annika i går sa om vad som bygger trovärdighet:
- ärlighet
- framsynthet
- inspirerande
- kompetent
... är egenskaper som är krav eller förutsättningar för om personer ska ses som trovärdiga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar