29 maj 2011

Små grejer som gör livet lättare!




Denna lilla nalle och hans tvilling sitter på min stora resväska! Den köptes när jag var uppe i Skellefteå och besökte regionsfinalen i Ung Företagsamhet där. Fördelen med den är att väskan alltid verkar komma upp på bandet först! Har funkat på tre resor till 100%. Antagligen tror de som handha väskorna att väskan tillhör ett litet barn?





Jag få allt erkänna att det var trevligt att komma hem i kväll och jag ser verkligen farm emot en fantastisk vecka i Stockholm.

Precis över vingen kan du se mitt hus!

















Familjen Pettersson har uppfunnit en fantastisk effektiv metod att få ut trädgårdsmöblerna via en stege på under 10 minuter. Naturligtvis har detta tagit ett antal decennier att ta fram denna metod, men säkerhet och snabbhet går ibland hand i hand!







En otrolig Morsdagslunch (som jag var delaktig till). Vi toppade den med småländsk ostkaka och Prinsess-tårta.















I Växjö har vi ett otroligt omväxlande väder, nära till naturen och fantastiskt trevliga grannar!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar