22 augusti 2012

iBland så framstår saker som självklara - efteråt.

Ibland blir jag lite konfunderad! Satt i går innan ett möte och behövde ladda min IPhone. Blev riktigt fascinerad av denna lilla "manick" som låg på golvet och undrade vad det var. Jag är under dagarna ofta beroende av att finna möjligheten att ladda min mobil - för att batteritiden för min IPhone är så begränsad. I mitt sökande efter ström i går i en reception så fick jag se "manicken" till vänster.

När jag talade med receptionen på organisationen jag var besökare på och jag undrade vad det var för någonting - så utspelade sig följande.

Säkerhetspersonalen vände på den vita "manicken" och plötsligt hade jag något att ladda min IPhone i :)

Jag skulle ju såhär i efterhand ha kunnat vänt på "manicken", som plötsligt blev en fördelningsdosa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar