21 oktober 2012

YOI - om jag får ge dig ett tips!

När åt du senast på en restaurang där alla i personalen som du träffade gjorde dig glad? Där du tre gånger bli frågad om hur du tycker maten smakade och du märkte att de verkligen var intresserad av att veta! När du sedan har ätit kommer en från personalen och fråga om de får bjuda på en kopp kaffe och ställa några frågor?

Javisst - får de det!

Jag behöver knappast skriva att personalen är service minded! Jag är som du märker helt lyrisk över hur de har tänkt till!

Det började en dag i somras då jag gick förbi på min väg till Café 60 - på byggplanken vid Sveavägen 64 hade någon ansträngt sig och på byggplanket skrivit en berättelse om denna restaurang som skulle öppnas inne i dessa lokaler.

Detta fångade verkligen mitt intresse och jag bestämde redan då att jag skulle gå hit och äta när de öppnade.

I dag var tiden mogen för att detta skulle ske! Restaurangen är verkligen ljus, inbjudande och finurligt utformad i alla detaljer - kolla förpackningarna, väggen på högersidan när du kommer in i lokalen och insidan av toalettdörren. Denna restaurang är en upplevelse.

Hur de bara med en enkel text kan fånga min uppmärksamhet och jag själv kommer på mig att jag hade ett leende på läpparna när jag läst klart!
Besök YOISveavägen 64 om du vill äta mat till bra pris och få service och en upplevelse på köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar