14 april 2013

Ibland är det inspirerande att vara där ingen annan förväntar sig att du ska vara!


I dag så ska jag ut på Nordiska Trädgårdar - Trädgårdsmässan ute på Stockholms mässan i Älvsjö.

En trädgård kan ju vara denna lugna oas - där du sitter och läser din spännande bok med ett kallt glasvatten och en limeskiva i skuggan av ett träd, samtidigt som en lätt bris viftar till i ditt hår!

Det är allt lite spännande att besöka något du inte riktigt hade planerat ner i minsta detalj utan går dit utan att ha några specifika förväntningar.

Tack vare Rebecca Allen Lamptey så har jag fått några tips som gör att jag tar mig dit. Tipsen är: Rosendals trädgård, Bee Urban, Stadsodling Stockholm, inspirerande showroom, en växtkupol i plast med aquaphonics och innovativ odling från skaraborgstrakten. Låter det intressant? Jag har en fribiljett som du kan få om du kontakta mig.


Med appen i min Android så är jag nu laddad för att gå på trädgårdsmässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar