14 januari 2018

Jag ber om hjälp!

Att våga be om hjälp är en stor grej för mig! Jag har bestämt mig för att bli mer vuxen och lyssnande. Att ta ett litet steg varje dag (ibland ett tillbaka)! Dessa steg kommer att bli längre om DU skulle vilja hjälpa mig med att ge konstruktiv feed back t!

Jag ska skriva några rader till DIG om vem jag är och min bakgrund, som kan förklara varför inte mina texter alltid är perfekta. Jag hade svårt att läsa och skriva när jag började skolan. Med stöd från mamma, och skolan - läraren Lizzie - så tog jag mig från hjälpklassen. Någon gång i 4:an tog jag mig därifrån. Det var bra att jag fick gå i hjälpklass - men det såg jag definitivt inte då! Jag ville bara där ifrån  - JAG kämpade! Jag ville vara en i mängden - inte sticka ut. Men nu är situationen en annan.

I dag är jag "stark" - jag vill gärna att du ger mig tips om hur jag ska skriva annorlunda, vad jag ska ha mer av, vad som ska ha mindre av osv. Förslag på teman och ämnen, som jag kan lyfta! Jag gillar att lyfta dags aktuella frågor! Så kom gärna med tips! SMS: 0706446224 (Om du skulle vilja stödja med en tia är Swish knutet till samma nummer.)

Jag kan lova dig att jag kommer att läsa allt och ta en ordentlig funderare hur jag ska kunna implementera dina tankar i min blogg: Hållbar utveckling (sprid gärna om du ser ett korn av
"bra-ighet".

- Din ödmjukaste - Pimpim - 

PS Mitt mål är att få 2000 följare 31/12 DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar