23 januari 2018

LYFT LUREN - det är goda affärer som kommer din väg!

Har märkt att fler och fler inte - "tar" telefonen längre! VARFÖR ÄR INTE DET BRA!
1) Jag har ansträngt mig att ringa dig - naturligtvis är det viktigt för dig. Då vill du att jag ska skicka SMS eller mail?!
2) Du ska vara en viktig person om jag ska gå de extra milen. Men jag bryr mig om dig ...
3) Färre svarar i mobilen. Jag svarar fram till kl 23.00. Bättre än SVD och DN. Så vill du ge nyhetstips ring mig i stället.
Varför är det så här?

4) Vi är så otroligt bra att vi inte behöver bli bättre - en läsare, kund , annonsör - ringer er för han/hon/henn vill att de ska gå bra för er - me ni säger - "Är det du igen - jag hinner inte tala med er!

5) Ring tillbaka! Det finns naturligtvis en gräns för alla - men är du tillräckligt viktig kan du ju skaffa dig en sekreterare. Detta vore ju ett av alla enkla jobb. I morgon ringer kanske Arbetsförmedlingen till dig för att fråga om du har en ledig tjänst till förfogande!

Varför har alla telefonväxlar i Sverige stängt mellan 12.00-13.00 medan danskarna har öppet - och gör affärerna. Att stänga Sverige i en månad - då kallad industrisemestern - har jag svårt att tänka mig i dag.

Varför jag inte svarar: Jag har för många vänner, jag har för många kunder, mina föräldrar ringer för ofta - DU kanske är VIKTIG nu - men inget vara för evigt om du inte underhåller det!

- Inte prenumeranter - inte annonsörer - inte vänner - inte affärer - inga erbjudanden -

NI KONKURRERAR MED NÅGON SOM INTE SOVER 24-7?!




Jag kan inte se någon anledning att du inte svara i telefonen OM du inte har en annan levande människa framför dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar