18 januari 2018

TROR DINA BARN PÅ TOMTEN?

I går fick jag allt göra själ för min lön - "räddade barn", som tack vara mig tror på tomten. Jag är ni Jule-nissen på norska; en 4 och en 6 åring tror fortfarande på Petter Nortugg och tomten. En liten flicka på 3 år - var lite stökig och hennes pappa sa att jag var tomtenisse och antecknade om barn var snälla.  Flicka på 3 år var lite stökig. Två "gangster tvillingar på 5 år - tog över vagnen , men lugnade sig blixtsnabbt när jag frågade om de fanns några snälla barn. Jag har klippt skägget så än får  jag bara vara nisse! För att bevara julen som den var när vi var små! Swisha en tia till 0706446224 om jag ska fortsätta att vara den sista bastionen? 

1 kommentar:

  1. Japp jag tror på tomten, alltså är jag ett barn ��

    mvh / adenmark

    SvaraRadera