13 september 2012

Är inte något av det intressantaste att få lyssna på en annan persons berättelse?

Jo - det tycker jag! Därför gillar jag verkligen Sommar i P1 där jag under en och en halv timma få möjligheten att lyssna på en människas berättelse.

I programmet "Min sanning" har programledaren Cecilia Bodström och Kristina Hebberg ett samtal med en gäst under en timma. Hoppas verkligen detta kommer tillbaka. Gästerna i årets säsong har varit!Mona Sahlin, Jan Guillou, Maud Olofsson, Linda Skugge, Per G Gyllenhammar, Wonna I de Jong, Bert Milton, Alexander Bard,Kristina Lugn.
Otroligt intressant med dessa samtal dessa samtal och något som jag saknat.

Jag gillar även Skavlan - för samtalen men också för kombinationen av olika människor.

Hoppas att du hinner se dem innan de försvinner från SVT Play!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar