20 september 2012

Några av de bästa på att ställa upp i vardagen!


På pendelstationen i Spånga görs det bästa kaffet i stan - av en kille i väggen! Han har riktigt många kunder och tar väl hand om oss! I dag kom jag efter 2 kaffe damer - trots det så frågar han efter han är klar med första kaffet vad jag ska ha. När han börjar på kaffe nummer 2 frågar han killen efter mig vad han ska ha? På detta vis - att visa att han har sett oss så får han oss att stå kvar i kön. Sen gör han kaffe med en inlevelse jag aldrig sett förr.

När jag kommer ner bland bussarna så kör buss 112 - men jag lyckas får stopp på den och får hoppa på.

På Nordea i Spånga får jag min mobil uppladdad - och möjligheten att höra lite om deras sommarhus i Fjällbacka och deras försök att få byggnadslov.



Alla har något intressant att berätta och kan vara trevliga mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar