19 november 2012

Högsta vinsten?


Ärade vänner och läsare - tyvärr är inte allting som det ser ut att vara. Jag har inte vunnit stora summor i en enarmad bandit, som ovanstående bild kan ge skenet av! Jag skulle växla en hundring för att ha en femma till att låsa in min jacka när jag var på konferens idag.

Visst blev jag så förvånad att jag inte räknade de 19, 20 eller 21st femmorna som rasslade till i myntutkastet. Men det är också pengar.

Energi är konstant - men inte ur ett vägguttag. Här hade de kommit på den smarta idéen att sätta en timmer på el-uttaget och den var inte på då lokalerna användes - men skam den som ge sig!

Jagten på eluttag, el och laddning är en daglig kamp med en IPhone 4 - du ska inte alltid tro på reklamen! Det är allt så att man undrar om det är en konspiration? Är du beroende? Därför Apple! Om du inte behöver komma i kontakt med dem!




De vet var du är och har varit?!
Hade jag läst texten så skulle jag ju inte bli så förvånad - men att få 20 stycken femmor fanns inte i min sinnevärld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar