9 maj 2013

Vem har bett dig ringa?


I kväll, klockan 18.30 så ringer det en kille som säger att han inte vill sälja något från ett företag som heter Positiv förvaltning. Att inte vilja sälja något när man ringer vid denna tid precis innan jag ska gå på hockey.

"De är visst marknadsledare... 25% avkastning per år från de startade 2005... hade varit med i Råd & Rön... nöjdkund-garanti" När han hade fått en så där 10 nej - men fortfarande inte förstod att jag inte var intresserad av att ha en pensionsrelation med ett bolag jag inte har någon relation med". Varningsklockorna klämtade ... dånade ... larmade ... att det här är för bra för att vara sant.

Så nu undrar jag hur de ens kunde ringa mig på min mobiltelefon? De verkar inte på något sätt vara seriösa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar