25 december 2012

2:an dag jul! Händer det något kul?


När jag var barn så var verkligen den 23 december en mycket lång dag - nästan lite som lång-fredagen.

Den 25 december har varit en av de bästa. Som barn (även som vuxen) så skuttar man upp för läsa och titta på sina presenter. Sedan på kvällen så har vi i över 25 år gått "på lokal" med gamla ungdomsvänner.

Men jag har de senaste åren den 26 december ringt personer, som jag inte har haft kontakt med på flera år. Det visar sig att denna dagen är den perfekta. Första året fick jag tio av tio träffar och det var intressanta samtal om dån, nu framtid och alla har man i alla fall en närmare kontakt med!

Så varför inte ringa någon det var länge sedan du talade med. Definitionen på länge är att du är genuint intresserad vad han eller hon gör nu?

Kan du inte komma på någon? Ring mig !

PS Du vet väl att du kan använda Skype-funktionen i Facebook? DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar