22 december 2012

Nu Klarna DET! Adlibris - nu har ni trollat bort paketet igen!!!

Så var det det här med jul klappar! Jag sk aldrig låta Adlibris sköta detta! Fel i år igen! Logistik måste vara något av det viktigaste när det gäller e-handel. Att få ner ett paket till Småland på 5 dagar borde inte vara en omöjlighet?

Bokus fixar det, CDON, Amazon fixar det - Adlibris ger mig huvudverk och fixar det inte! Trots att jag i måndags fick ett meddelande om att böckerna var på väg så verkar det inte fungera i år heller!

God jul och Gott nytt år!

27/12 i dag talade jag med kundservice på Klarna, som sköter Adlibris fakturering, men vad de kunde göra var att skjuta fram fakturan en månad och ge mig telefonnummer till Adlibris!

Adblibris säger att de har skickat paketet och fått rapport från Posten att de har emottaget det den 18/2 - senast den 21/12 skulle jag ha haft det i Växjö! och då hade de även haft lördagen på sig att dela ut det! En "framgång" var att de denna gången erbjöd mig en check på 50 sek för besväret!

Inte heller i dag kom böckerna!

Jag skulle kunna skriva en bok hur Adlibris har strulat till det 3 gånger för mig utan att försöka göra något åt det! (OK! Denna gång erbjöd de att sända om paketet - men jag räknar med att det för eller senare kommer fram!) Att sedan Klarna skicka fakturan samtidigt som paketet skickas gör att de blir en del av min frustation!

FORTSÄTTNING FÖLJER!

28/12 i dag så var jag i kontakt med med Posten. Posten har har en service att de de ringer upp så att jag jag som kund ska slippa och vänta på att någon ska svara. Har varit med om detta Skatteverket har denna tjänst också. Det samma gäller inte för Klarna och Adlibris vill jag lova.

Från Posten lovade de att kontakta mig!

Nu kom paketet 12 dagar 7 dagar sent! Något lärde jag mig väl av detta! ALDRIG Adlibris om du inte har lust att vänta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar