30 mars 2018

I dag den 30/3 på Låååångfredagen - kom och fika med oss!



Blir det Frukostklubben Katalysatorn - ett samarrangemang mellan Black Box och Café 60 och Centerpartiet. Robert - en av ägarna frågade vad Centern kunde göra för dem? Jag frågade vad han kunde göra för Centern!

Robert - en av dagarna frågade vad Centern kan göra för honom, hans familj och företag. Jag frågade honom vad han kan göra för Centerns medlemmar, bönder och Centern. Vi är rörande överens på en rad områden. Han kommer från Libanon och jag från Småland - båda har en känsla för kundservice och affärer.

Vi kommer att sitta och diskutera samhällsutmaningar, lösningar, affärsidéer och planera fortsatta arbetet i klubben!

Jag har en mycket bra affärsidé - egentligen tre, som jag skulle vilja testa på er!

--- VÄLKOMNA! --- FRAMÅT---

Vi syns IDAG  kl 07.30 - 10.00 på Cafe 60 SVEAV.60, STOCKHOLM!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar