24 mars 2018

Var finns SD förutom på nätet?


Stockholm har blivit "kallt"
med hjälp av SD!
Du beskriver ett "fullt rum" av
sammanhållning - men du splittrar!

Trygghetspartiet - ni hjälper Säkerhetsbolagen
att få mer klirr i kassan - med att piska upp
rädslan!
När det gäller miljö och integration så
är er lösning att göra något någonannstans!
Helst av några andra!
Ni skulle helst vilja dra klockan tillbaka! 
Har sökt med ljus och lyckta efter att kunna sätta mig ner och samtala med en Sverige demokrat! Men jag har inte funnit någon? Så nu efterlyser jag en eller flera HÄR för att diskutera sakpolitik! Du får välja fik! På Facebook är de välrepresenterade

Folkrörelse enligt Jimmie - vilka man är och hur man gör det! Har har du inte fattat någonting Jimmie. SD är inge Folkrörelse utan en ventil för det som har gått snett!
Jag har suttit och lyssnat på 35 minuter där SDs politik förklaras utan avbrott. Så det går inte att skylla på media eller Socialdemokraterna eller Moderaterna!

Inom många områden står vi på olika sidor
-men är beredd att lyssna!
Era värderingar är - Way off!
Ni säger att ni har en vision men jag förstår inte var ni vill? Vad er dröm är? Ett Modernt Folkhem - vallfärd, trygghet och sammanhållning. Hur lyckas du med sammanhållningen Jimmie? Tror du att kalla de andra "sjuklövern" kommer att få de andra till förhandlingsbordet? Ni vill blåsa upp och sprida splittring!

Snacket om "maktparti" - SD är en mycket toppstyrd organisation . vad skulle hända om du, Jimmie gick in i väggen igen? Det är omöjligt att nå era Riksdagsmän och kvinnor! Jag har försökt! Till och med med Mathias Karlsson från Rottne - men aldrig ringt tillbaka - så mycket betyder jag som väljare! Att ha pumpat ut 100-tals miljarder - vad bygger du dessa siffror på?

Empatin är inget för er!
Det finns massor i vårt parti som kommer från andra länder - hur många då? Tror du att er politik kommer att ge sammanhållning eller segregation och splitring?

Vad är Det moderna folkhemmet? Kaossamhället?
Var fjärde kvinna känner sig otrygg att gå ut! Är ni med och bidra till den rädslan?

Vad säger SD: (1) INVANDRING, (2) Kriminalitet, (3)Ställa krav,  (4) vård

SD, Jimmie Åkesson, raljerar om andra och
spelar matyr mot pressen.
Kommer vi att få en Kravminister? - det är ju ett "politikområde ni tar upp!

Man kan skydda sug mot ONDSKA - SD ut ur riksdagen!

Jag tycker ni är lite av ett "hitte på parti" och jag är beredd att lyssna på er så jag kan förstå vad ni menar!

Det finns inget ljus i erat land - ni sprider mörker
och SD ser mörker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar